گرگان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۳۶ واحد تعطیل و ۱۳ واحد نیمه تعطیل گلستان در حوزه های مختلف صنعتی، تولیدی و معدنی به چرخه تولید برگشتند.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ 29 January 2023

به گزارش تابناک گلستان، درویش علی حسن زاده پیش از ظهر یکشنبه در ستاد خبری فجر استان گلستان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری و با تزریق تسهیلات کم بهره بانکی ۳۶ واحد صنعتی، تولیدی و معدنی گلستان به چرخه تولید برگشتند و ۱۳ واحد نیمه تعطیل که با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت می کردند، به تولیدی حداکثری رسیدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۳۴ طرح و پروژه در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت گلستان با اعتباری بالغ بر ۵۴۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: واحدهای قابل افتتاح در دهه فجر ۷۰۱ فرصت شغلی پایدار در ۱۱ شهرستان گلستان ایجاد می کند.

حسن زاده ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۴۱ هزار مترمربع انواع فرش دست بافت در گلستان تولید شده که بنا به محدودیت‌های حوزه گمرک و برگشت ارز فقط ۲۱۲ متر فرش دستباف از گلستان صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۵ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی صنعتی و معدنی استان گلستان انجام شده که در این رابطه سه هزار و ۴۰۰ پرونده تخلف ثبت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۱۳۰ مورد شکایت مردمی در سامانه های مختلف صنعت، معدن و تجارت گلستان ثبت شده که ۱۸۰ فقره از این شکایت ها به تشکیل پرونده منتج شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار