خانه مطبوعات استان با صدور پیامی‌، روز شهردار را به دکتر سقائیان نژاد شهردار قم تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 18 March 2023

به گزارش تابناک قم، در پیام تبریک خانه مطبوعات استان قم به دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم آمده است:

با تقدیم احترام، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهید والامقام مهدی باکری، این روز عزیز را که به این مناسبت با عنوان "روز شهردار" نام‌گذاری شده است را به حضرت‌عالی که بیش از ۲۰ سال مفتخر به مدال خدمتگزاری مردم در کسوت شهردار کلان‌شهرهای اصفهان و قم بوده‌ و پیشکسوت‌ترین شهردار ایران اسلامی هستید، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

بدون تردید خدمات و اقدامات شایسته‌ای که در دوره مدیریت کلان جنابعالی در شهر قم شاهد آن بوده‌ایم و در آینده نیز در کنف الطاف حضرت باری تعالی و تلاش مجموعه شهرداری قم با راهبری شما، امتداد آن را خواهیم دید، گواهی است بر سلامت، تخصص، تعهد، کارآمدی و توانمندی در اداره و مدیریت شهر.

نگاه جامع، فراگیر و تخصصی به امورات مختلف شهری علی‌رغم حجم وسیع و گستردگی موضوعات مبتلا به در زمینه‌های گوناگون مدیریت شهر، از شاخص‌هایی است که در سازمان تحت امر شاهد آن بوده‌ایم؛ همچنان که این اتفاق در زمینه آگاهی عمومی و اطلاع‌رسانی هدفمند با تصدی مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل با اهتمام ویژه‌ای دنبال شده و توفیقاتی را به همراه داشته است.

اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نوین اطلاع‌رسانی و تلاش در جهت ارتقای اثرگذاری رسانه‌ها در جامعه از رویکردهای قابل‌تقدیری است که برآمده از نگاه کلان مجموعه، حمایت‌های جنابعالی و تلاش همکارانتان در این اداره کل است؛ همچنان که مشارکت و پشتیبانی و حضور اثرگذار در برگزاری رویدادهای رسانه‌ای استان و یا برگزاری موفق دو دوره جشنواره رسانه‌ای شهر ما ازجمله آن است.

امید آن داریم با هدایت حکیمانه و مدبرانه جنابعالی در رأس هرم مدیریت شهر مقدس قم، شاهد تداوم این اقدامات ارزشمند و عملکرد همواره رو به رشد خادمان مردم در شهرداری قم باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار