معاون اجتماعی سپاه استان قم از اجرای طرح«آمر معروف محله خود باشیم» در قم با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر به صورت محله محور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 19 March 2023

به گزارش تابناک قم، مهدی علی‌بابایی معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز طرح کریمه اهل‌بیت(س) با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: یکی از محور‌های طرح کریمه اهل‌بیت(س) اجرای طرح«آمر معروف محله خود باشیم» است که علاوه بر دنبال شدن در طرح کریمه اهل‌بیت(س) جزو اهداف کلان قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی نیز به شمار می‌رود.

معاون اجتماعی سپاه استان قم با اشاره به نحوه اجرای طرح «آمر معروف محله خود باشیم»، گفت: در قالب این طرح تمام پایگاه‌های مقاومت در سطح استان نسبت به سازماندهی شبکه آمران معروف و میز‌های مهربانی اقدام می‌کنند به گونه‌ای که عمل به این فریضه به صورت محله‌محور و پایگاه‌محور انجام می‌پذیرد.

علی‌بابایی ادامه داد: تشکیل شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مساجد نیز در دستور کار قرار گرفته که یکی از کارکرد‌های مهم آن سازماندهی، آموزش و اجرای طرح‌های امر به معروف و نهی از منکر و تأثیرگذاری مطلوب‌تر آن در سطح جامعه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار