فرماندار قم در حاشیه بازدید از یکی از مراکز اسکان نوروزی خبر از آمادگی 300 مدرسه و 3000 کلاس درس برای اسکان زائرین در قم داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 20 March 2023

به گزارش تابناک قم، ظهر دیروز فرماندار قم در بازدید از ستاد اسکان زائرین ناحیه سه قم گفت: طبق روال هرساله برای ایام نوروز یکی از شهر هایی که مردم برای سفر انتخاب می‌کنند، شهر مقدس قم می باشد و پیک این سفر ها مصادف با شب سال تحویل و روز عید می باشد.

ذاکریان افزود: خوشبختانه طبق روال هرساله آموزش و پرورش استان قم مهیا میزبانی از زائران شهر کریمه اهل بیت(س) شده است و حدود 300 مدرسه و 3000 کلاس درس آماده اسکان می‌باشد.

فرماندار قم ادامه داد: خدمات اسکان در مدارس از 24 اسفند ماه آغاز شده است و لازم به ذکر است در صورت وجود ظرفیت علاوه براسکان فرهنگیان در خدمت سایر زائران نیز هستیم.

عباس ذاکریان با اشاره به رزرو اغلب کلاس های آماده شده گفت: تعدادی از مدارس در حالت آماده باش هستند تا درصورت تکمیل ظرفیت مدارس فعلی در اختیار زائران قرار گیرند و امیدواریم با توجه به ظرف موجود در مدارس که علاوه بر کلاس های درس نمازخانه ها و سایر سالن ها نیز جهت اسکان حاضر شده با محدودیت اسکان روبرو نشویم.

قابل ذکر است ستاد اسکان زائرین در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و فرمانداری قم مراکزی به منظور پاسخگویی در نظرگرفته است تا زائران گرامی علاوه بر استفاده از راهنماهای مسیر که در سطح شهر قم نصب گردیده است بتوانند از این مراکز به سمت محل های اسکان راهنمایی شوند.

#نوروز_402

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار