فرماندار همدان گفت: براساس دستور استاندار، نحوه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به همدان از جمله شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 18 November 2023

فرماندار همدان گفت: هفت شرکت دانش بنیان امسال با هدف کمک به تحقق شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" در این شهرستان راه اندازی و در مسیر کار و تولید قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا؛ مسلم مخفی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه ۸۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان در شهر همدان قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه اشتغال دانش بنیان در اولویت قرار دارد، در شورای برنامه ریزی تاکید شد که دستگاه‌ها در این حوزه راهکار‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برخی مصوبات سفر رئیس جمهور به توسعه دانش بنیان‌ها کمک می‌کند، ادامه داد: اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به همدان در مرداد ماه سال گذشته نقش مهمی در توسعه همدان خواهد داشت.

فرماندار همدان گفت: براساس دستور استاندار، نحوه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به همدان از جمله شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

مخفی اظهار کرد: تلاش برای به بهره برداری رسیدن پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در اولویت مدیران شهرستان همدان باید قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبارات عمرانی برای پروژه‌های مناطق محروم نیز باید در اولویت باشد.

فرماندار همدان گفت: توجه به پرداخت تسهیلات برای اشتغال‌های خرد و خانگی با توجه به اشتغالزایی قابل توجه این بخش از جمله دیگر اولویت‌های مورد تاکید است.

مخفی افزود: در بخش مشاغل خرد با صرف اعتبار یک تا سه میلیارد ریال یک شغل ایجاد می‌شود در حالی که ایجاد اشتغال در صنایع بزرگ مستلزم صرف بیش از ۱۰ میلیارد ریال به ازای هر شغل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار