استاندار خوزستان در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور در مراسم سوگواری «آسمان کبود» از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد
کد خبر: ۳۸۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 05 March 2017
 مراسم سوگواری «آسمان کبود» از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به مدت سه شب در بلوار ساحلی کیانپارس برگزار شد. استاندار خوزستان ضمن شرکت در این مراسم معنوی از معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدوارم اینگونه مراسم هرچه گسترده تر برگزار شود تا تمامی  مناطق سطح شهر استفاده ببرند.

دکتر شریعتی در خصوص برگزاری اینگونه مراسمات در شهر اهواز از سوی شهرداری گفت:شهرداری همان طور که موظف است پل بسازد موظف است سیاستگذاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی را نیز داشته باشد زیرا سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی به دست شهرداری است و اگر این کار را انجام ندهد کوتاهی کرده است.

استاندار خوزستان برگزاری مراسمات مذهبی را در تعمیق باورهای دینی جوانان موثر دانست وافزود: اینکه مراسمات به شیوه های نوین اجرا شود وفقط محدود به سخنرانی نباشد قطعا نقش موثری خواهد داشت . باید مراسمات تلفیقی از شیوه های جدید و سنتی باشد که الحمدلله شهرداری با بهره گیری از این روشها این مراسم را برگزار کرده و به نظر من نقش بسیار موثری خواهد داشت و استقبال مردم از این مراسم نشان از گیرایی آن است.

گفتنی است مراسم سوگواری آسمان کبود به مدت سه شب از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در بلوار ساحلی کیانپارس برگزار گردید.

منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار