جشن بزرگ عیدانه با اجرای برنامه های مختلف از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در تالار مهتاب در حال برگزاری است
کد خبر: ۳۹۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 29 March 2017
به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و آغاز فصل بهار به همت معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز جشن بزرگ عیدانه با عنوان «بمب خنده 96» به مدت 12 شب در تالار مهتاب اهواز واقع در بلوار ساحلی کیانپارس در حال برگزاری است. 

در این جشن شاد و مفرح که ویژه کارکنان شهرداری و خانواده هایشان و همچنین مهمانان نوروزی در حال برگزاری است بخشهای مختلفی گنجانده شده است.

اجرای نمایش طنز با استفاده از هنرمندان استان خوزستان یکی از بخشهای اصلی این جشن به شمار می رود.اجرای موسیقی پاپ ، موسیقی عربی ، موسیقی بختیاری ، برگزاری مسابقه پیامکی و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز از سایر بخشهای این جشن نوروزی است.

دراجرای شب گذشته این جشن نوروزی که با استقبال بسیار خوب مهمانان نوروزی همراه بود امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهردار اهواز نیز حضور داشت. 

وی در این جشن ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: مجموعه معاونت فرهنگی شهرداری تلاش می کند در سال 96 زیرساختهای فرهنگی را در شهر گسترش و توسعه دهد. همچنین به منظور رفاه بیشتر کارکنان شهرداری اهواز مجتمع رفاهی ویژه ای را جهت استفاده کارکنان شهرداری و خانواده هایشان راه اندازی خواهیم کرد.

وی در پایان سالی سرشار از موفقیت و سلامتی را برای همگان آرزو نمود و تاکید کرد که مجموعه معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در تلاش است لحظات خوشی را برای شهروندان ومهمانان نوروزی رقم بزند.

گفتنی است که برگزاری این جشن تا 16 فروردین ماه در تالار مهتاب ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار