نماینده دانشجویان یمن در قم گفت: وضعیت امروز ما در یمن همان صحنه ای است که قرآن ترسیم کرده است که طبق آن ، مومنان دور رهبر خود را گرفته و از او می خواهند برای جهاد فی سبیل الله دستور دهد و همچنان این مبارزه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶ 03 February 2024

به گزارش تابناک قم، محمد الشریف شامگاه جمعه در جشن بزرگ پیروزی انقلاب در مسجد چهارمردان قم با اشاره به تصویری از اتفاقات اخیر در یمن ابراز داشت: امروز یمن با پیروزی ایستاده و به جنگ استکبار رفته است و مردان مقاومت در یمن دور سید علامه الحوثی رهبر خود را گرفته و در حال مبارزه با استکبار هستند و از او می خواهند ماموریت جهادی بدهد.

وی افزود: امروز غزه خندقی است که دشمن می خواهد مومنان و مسلمانان را در آن آتش بزند و هیچ کس به نسل کشی در غزه اعتراض نمی کند اما یمن موضع خود را محکم اعلام کرده و مساله غزه را اعتقادی دیده است.

وی ادامه داد: مردم غزه از همه ما کمک خواستند و این همان ترجمان جمله امام حسین(ع) در کربلا است که «هل من ناصر ینصرنی» را ابراز کردند.

نماینده دانشجویان یمن در قم افزود: امروز اسلام مورد هدف است و دشمنان می خواهند آن را از بین ببرند و در این شرایط، استکبار پیروان خود را فراخوانده است تا اسلام را از بین ببرد.

وی عنوان کرد: به عنوان شیعه اهل بیت برای حمایت از مردم غزه مسئولیت داریم و سردار شهید سلیمانی فرمودند که غزه و فلسطین جز به دست شیعیان و یاران امام حسین(ع) آزاد نخواهد شد.

محمد الشریف ابراز داشت: مژده می دهیم که یمن امروز محکم ایستاده و قوی است و وضعیت همبستگی و وحدتی که اکنون بین مردم این کشور وجود دارد بی سابقه است و یمن با رهبری حکیم خود مبادی حرکت مقاومت خود را از قرآن و اهلبیت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز یمن در بهترین وضعیت وحدت خود است و مبارزه با استکبار ادامه دارد و سید علامه الحوثی رهبر مقاومت یمن تاکید کرد که این پرچم را تا لحظه پیروزی زمین نخواهد گذاشت تا وقتی که آمریکا و اسرائیل به مطالبات مردم فلسطین تن دهند.

وی بیان کرد: در شهر قم هستیم که جرقه انقلاب اسلامی از آن زده شد و نور انقلاب از این شهر به شهرهای دیگر تابید و مسئولیت ما در قم بیشتر از جاهای دیگر است.

نماینده دانشجویان یمن در قم افزود: در وضعیت سیاسی خاصی هستیم و در وضعیتی هستیم که باید میوه خون شهدای ایران، یمن، غزه و امت اسلام را بچشیم و دولت الهی که قانونش قانون اسلام و قرآن است تشکیل شود و باید دور رهبرمان آیت الله خامنه ای را گرفته و تنهایشان نگذاریم.

وی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجربه ایرانیان گفت: در انقلاب ایران، خون بر شمشیر پیروز شد و مستکبران شکست خوردند و پیروزی انقلاب اسلامی صرفا مختص به ملت ایران نبوده و برای تمام امت اسلام و برای تمام انسانیت است و با پیروزی انقلاب در ایران، ارزش های اسلامی پیروز شد و جایگاه خود را پیدا کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار