سازمان اداری و استخدامی کشور با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین را ویژه دستگاه‌های اجرایی قم و ۱۷ استان دیگر برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱ 03 February 2024

به گزارش تابناک قم، دفترچه راهنمای ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین منتشر شد و متقاضیان شرکت در این آزمون تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

این آزمون بر اساس مجوز‌های صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام برگزار می‌شود.مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین برای ۱۸ استان با ظرفیت استخدام ۱۲۹۱ نفر در نظر گرفته شده است.

در این مرحله استان‌های ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان، یزد از طریق این آزمون، منابع انسانی خود را تکمیل می‌کنند.

متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://emz۲.hrtc.ir/hrt/ مراجعه کنند.

دومین آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود و نتایج آن نیمه دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

مرحله اول طرح شهید زین‌الدین، ۸ دی‌ماه همزمان با برگزاری یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ویژه استان‌های اردبیل و زنجان برای استخدام ۱۵۸ نفر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار