استاندار قم با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش معدن دارد، گفت: از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت‌های لازم صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 05 February 2024

سید محمد آقامیری ظهر یکشنبه در جلسه شورای معادن استان قم که در سالن امام جواد استانداری برگزار شد گفت: از سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی که تمایل داشته باشند در استان قم سرمایه‌گذاری کنند از آنها حمایت می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در زمان کوتاهی مشکلات سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف از جمله صدور مجوزهای لازم و تخصیص زمین رسیدگی شود.

آقامیری با بیان اینکه استان قم ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش معدن دارد بیان کرد: از سرمایه‌گذاری‌هایی که در بخش‌های مهم اقتصادی استان صورت می‌گیرد حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار قم افزود: ما به دنبال سرمایه‌گذارانی هستیم که بتوانند سرمایه خود را در قم هزینه کنند نه اینکه برای اجرای طرح‌ها نیازمند تسهیلات بانکی باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز گفت در حال حاضر ۲۱۲ پروانه در بخش معدن استان قم وجود دارد که ۱۴۳ مورد از آن در حال بهره‌برداری است.

اکبر ابدالی با اشاره به رشد صدور پروانه‌های اکتشاف معادن استان قم به خصوص معادن فلزی گفت: امیدواریم با اقداماتی که صورت می‌گیرد در سال‌های آینده شاهد بهره‌برداری چند معدن فلزی در استان قم باشید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار