جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه استان قم با حضور در بیت تاریخی امام امت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰ 03 February 2024

به گزارش تابناک قم، تعدادی از خبرنگاران و اهالی رسانه استان قم ظهر پنجشنبه در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، در خانه تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجمع و با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که به دعوت خانه مطبوعات قم و سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، خبرنگاران قمی با شاخه‌های گل تصویر امام خمینی (ره) را گلباران کردند و در ادامه از نمایشگاه برپا شده از حوادث تاریخ انقلاب اسلامی دیدن کردند.

تعدادی از مسؤولان استان قم از جمله مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این برنامه حضور داشتند.

محمد خامه‌یار از فعالان فرهنگی و رسانه ای استان در این مراسم گفت: تصاویر موجود در بیت امام راحل هرکدام دارای خاطره ای است که اصحاب رسانه در آن نقش داشتند که این موضوع نشان دهنده اهمیت و جایگاه خبرنگاران است و این عزیزان باید همچون گذشته روایت کننده آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت های نظام اسلامی باشند.

بیانیه تجدید میثاق خبرنگاران واصحاب رسانه استان قم با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی ایران نیز به شرح زیر است:

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثار خون شهدا و مجاهدت‌های کم‌نظیر ملت مسلمان ایران ما شکل گرفته است.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهدداشت.

همگان شاهدیم که اینک به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق‌طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند و حکیمانه بزرگ معمار انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سال‌های پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده‌ایم که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

ما خبرنگاران واهالی رسانه استان قم با همدلی و وحدت همه جانبه در جهت ادای دین و تکلیف با تبیین حقایق و روشنگری جامعه، بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی‌هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک ذلت خواهیم نشاند.

وعده دیدار ما راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار