استاندار قم با بیان اینکه مشارکت حداکثری تنها هدف مدیران کل استان در انتخابات پیش رو باشد، گفت: بنده و تمامی مدیران استان از کاندیدایی حمایت نخواهیم کرد و تنها به دنبال فراهم‌سازی زمینه برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 10 February 2024

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد آقامیری امشب در سلسله جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار می‌شود، بیان کرد: نرخ تورم گروه خوراکی‌ها طی سه ماه گذشته در قم نزدیک ۴ درصد و تورم ماهانه نیز ۸ درصد کاهش‌یافته است.

وی با تاکید بر اینکه در برخورد با گران‌فروشان در قم خط قرمزی وجود ندارد، گفت: در کنار برخورد با گران‌فروشان، طرح معرفی کاسبان امین و منصف نیز در این استان در حال اجراست.

دکتر آقامیری خاطرنشان کرد: برای رفع محرومیت از روستاها و مناطق محروم بیش از 260 مصوبه طی چند ماه گذشته نهایی شده که طی 2 آینده اجرایی خواهد شد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه سیما و منظر شهر قم باید روح معنوی داشته باشد، گفت: اقدامات فرهنگی در قم از ورودی‌های شهر آغازشده است و در سایر نقاط شهری نیز به اجرا درخواهد آمد.

وی بابیان اینکه پیشرفت و خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم قابل‌مقایسه با قبل از انقلاب نیست، ادامه داد: دولت آمریکا در سال ۱۹۳۰ یک کشور بشدت فقیر بود که طی حدود ۱۰۰ سال گذشته توانسته وضعیتی اقتصادی و نظامی خود را سامان ببخشد ؛ تبدیل‌شدن به یک کشور پیشرفته یک فرایند زمان‌بر است.

دکتر آقامیری بابیان اینکه در حالی قبل از انقلاب فقط ۶ مرکز بهداشت در قم وجود داشت که هم‌اینک ۱۲۱ مرکز درمانی فعال است، گفت: قبل از انقلاب ۱۴ روستای قم آب شرب بهداشتی داشت ولی هم‌اینک ۱۵۸ روستا از آب بهداشتی برخوردار هستند.

استاندار قم با اشاره به برخی از عوامل دشمنی کشورهای استکباری باقدرت هسته‌ای ایران، خاطرنشان کرد: این کشورها به‌خوبی می‌دانند که پیشرفت در حوزه هسته‌ای زمینه‌ساز یک جهش بلند در حوزه‌های مختلف دانشی هستند.

وی بابیان اینکه افرادی که دنبال آزادی مردم ایران هستند دروغ می‌گویند، گفت: برغم این تحریم‌های ظالمانه، اما زمینه‌ای سبب شده تا ایران در عرصه‌های مختلف دانشی پیشرفت‌های قابل‌توجهی را کسب کند.

دکتر آقامیری اضافه کرد: قدرت ایران به حدی رسیده که آمریکا علاوه بر گزینه‌های روی میز، اصل میز را نیز کنار بگذارد و با صراحتاً بیان کند که آن‌ها هیچ تمایلی برای جنگ با ایران ندارند.

وی بابیان اینکه ایران امروز در سطح منطقه و جهان تاثیرگذار است، گفت: اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی امروز در وضعیتی است که سران استکبار برای توقف حملات یمنی‌ها و مقاومت اسلامی فلسطین به ایران التماس کنند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه امروز رژیم صهیونیستی به منزوی‌ترین کشور در دنیا تبدیل‌شده است، افزود: امروز دیگر نابودی این رژیم کودک کش مساله غیرقابل‌تصوری نیست و کاملاً ملموس شده است.

دکتر آقامیری بابیان اینکه کشور ما امروز در یک جنگ اقتصادی واقعی قرار دارد، اظهار داشت: باوجود رهبری حکیم و فرزانه هیچ بن‌بستی در انقلاب اسلامی وجود دارد و نظام اسلامی ما از این جنگ نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مشارکت حداکثری تنها هدف مدیران کل استان در انتخابات پیش رو باشد، گفت: بنده و تمامی مدیران استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار‌می‌شود؛ مطابق قانون از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهیم کرد و تنها به دنبال فراهم‌سازی زمینه برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار