از چهار هزار و ۱۲۳ واحد مسکن استان که امروز به صورت تجمیعی در بهشهر افتتاح شد، ۱۲۳ واحد مسکن با زیربنای هر واحد ۸۰ و ۹۰ مترمربعی در ۱۳ هزار متر مربع از اراضی بهشهر افتتاح و تکمیل شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 08 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران روز سه شنبه در مراسم افتتاح این تعداد واحد مسکونی در بهشهر، اظهار داشت:‌

این واحدها در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مسکن مهر، بافت فرسوده و خود مالک با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن احداث و تکمیل شده است. 

 

افتتاح مسکن مهر در بهشهر  

 

وی، خاطرنشان کرد: از مجموع چهار هزار و ۱۲۳ واحد مسکن افتتاح شده، ۳۹۲ واحد مسکن مهر، ۲۲۸ واحد طرح حمایتی نهضت ملی مسکن، سه هزار و ۳۳۱ واحد خود مالک نهضت ملی مسکن و ۱۷۳ واحد نیز بافت فرسوده است که در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تکمیل و به مالکان آنها واگذار شد.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: از چهار هزار و ۱۲۳ واحد مسکن استان که امروز به صورت تجمیعی در بهشهر افتتاح شد، ۱۲۳ واحد مسکن با زیربنای هر واحد ۸۰ و ۹۰ مترمربعی در ۱۳ هزار متر مربع از اراضی بهشهر افتتاح و تکمیل شده است.

حسینی پور، افزود: در این مجتمع مسکونی قرار است ۲ هزار و ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن احداث شود و علاوه بر ۱۳۲ واحدی که امروز افتتاح شد، ۴۳۲ واحد مسکن دیگر نیز در مرحله اسکلت و سفت کاری است که قرار است تا افق ۱۴۰۴ این واحدها نیز تکمیل و بهره برداری شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار