کد خبر: ۱۱۵۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵ 09 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، در هشتمین روز دهه مبارک فجر با بهره برداری از یک پروژه آبرسانی در شهرستان جویبار اهالی 20 روستای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

در آئین بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان جویبار ،مدیر عامل آبفا مازندران با اشاره به مشخصات اجرایی این پروژه اظهار داشت: پروژه آبرسانی به 20 روستای جویبار با هدف افزایش توان تامین و انتقال آب و ایجاد ذخیره مطمئن در پیک مصرف با اجرای 8500 متر خط انتقال و تجهیز یک باب مخزن ذخیره به حجم 2000 متر مکعب انجام شد .

بهزاد برارزاده، اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از آن 35 هزار نفر از مردم 20 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

او با اشاره به تدوین کتابچه تنش آبی  از اجرای 780 پروژه آبرسانی با تخصیص اعتبارات این حوزه خبر داد و افزود: مازندران چون خدمات ملی ارائه می دهد و استانی گردشگر پذیر است باید در تحصیص اعتبارات به صورت ملی دیده شود.

در ادامه مرادیان نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر،جویبار،سوادکوه و ... در مجلس با تاکید بر تقویت زیرساختها در شهرستان جویبار گفت: حوزه آب شرب از دغدغه های جدی مردم این منطقه محسوب می شود و ضروریست مسئولان امر به این مهم به عنوان اولویت اصلی توجه داشته باشند.

فرماندار جویبار نیز با اشاره به فقر منابع آبی در شهرستان جویبار از اقدامات شرکت آب و فاضلاب مازندران در امر آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب تقدیر کرد . 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار