کد خبر: ۱۱۵۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 09 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، فرماندار ساری در آیین افتتاح در سخنانی گفت که برای اجرا و تکمیل این طرح ها در مجموع ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

محمدعلی نوبخت اظهار داشت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، هفت طرح تجمیعی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صرف ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در روستای فیروزکنده علیا بخش رودپی جنوبی از توابع این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در طی ۲ سال گذشته از عمر فعالیت دولت مردمی سیزدهم، با صرف یکهزار میلیارد ریال اعتبار، ۱۱۰ کیلومتر از راه های ۱۰۰ روستای شهرستان ساری آسفالته شده است.

۱۴ طرح عمرانی در مرکز مازندران افتتاح و بهره‌برداری شد

فرماندار ساری، ۶ طرح تجمیعی در حوزه آب و خاک با صرف ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار در فرح آباد بخش رودپی شمالی از توابع این شهرستان را از دیگر طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: مرمت و بهسازی آببندان فرح آباد با ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار با هدف رفع مشکل خروج آب از آبندان به وسیله بهسازی سازه خروجی انجام شده است.

نوبخت گفت که لایروبی، بهسازی و مرمت آببندان ها نقش اساسی در زمان کم آبی دارد و به عنوان منبع ذخیره آب برای شالیکاران شهرستان در فصل زراعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار