استاندار مازندران اظهار کرد:
کد خبر: ۱۱۵۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹ 11 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در آئین افتتاح دو خط تولید جدید یک کارخانه مواد غذایی در زیر قله دماوند در منطقه وانا، اظهار کرد:

کار در شرایط سخت آب و هوایی و مناطق صعب العبور بخش لاریجان بسیار دشوار است و راه اندازی کار و تولید در این منطقه عزم و همت جهادی می طلبد.

وی با بیان اینکه مازندران به دلیل تولیدات فاخر محصولات کشاورزی به شدت از نبود صنایع تبدیلی رنج می برد، افزود: امروزه در منطقه لاریجان مجموعه صنایع تبدیلی با تلاش سرمایه گذار بخش خصوصی در شرایط بسیار سخت باعث اشتغال روستاییان شده است و اثبات کرد که کارهای سخت به راحتی قابل انجام است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در صنایع تبدیلی در مازندران نیازمند سرمایه گذاری در حوزه محصولات باغی هستیم، تصریح کرد: تولید آبمیوه در مازندران با توجه به گسترش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و با توجه به گرایش مردم به مواد غذایی و علاقمندی آنها این مجموعه به توسعه دو خط تولید ژل و پالپ آلوئه ورا پرداخت.

حسینی پور، بیان کرد: در بسیاری از مجموعه های تولیدی و صنعتی مواد غذایی با خرید محصولات کشاورزان می توان خط های تولید منحصر به فرد را ایجاد کرد که با توجه به نیاز مردم اولویت آنها علاقمندی عمومی باشد.

وی گفت: در شرایط سخت کوهستانی ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر از اهالی منطقه صعب العبور و بسیار سرد لاریجان بسیار سخت است و در این مجموعه با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال دو خط جدید تولید ایجاد شده که سومین خط فعال را شامل می شود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار