توکلی از بررسی ۳ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه کاره عمرانی مازندران خبر داد و یادآورشد: این حجم از طرح‌های عمرانی نیمه کاره با ورود مجموعه مدیریت استان به ویژه مدیران و مقامات شهرستانی امکانپذیر است و البته اتمتم طرح‌های نیمه کار از سیاست‌های عمرانی دولت سیزدهم است
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 08 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: برای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات عمرانی استان، به صورت منطقه‌ای در نشست با مسئولین شهرستان بررسی و پیگیری می‌شود.

احمد توکلی در نشست جداگانه با فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان عباس آباد برای بررسی و پیگیری مشکلات و نیازمندی‌های عمرانی این شهرستان بیا بیان اینکه بررسی شهرستانی طرح‌های عمرانی از سیاستهای حوزه معاونت عمرانی استانداری است، اظهار کرد: حُسن ورود به نیازمندی‌های عمرانی به صورت شهرستانی، آشنایی از نزدیک با مشکلات مناطق و شهرستانها است و به رفع آنها کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از نیازمندی هر شهرستان استان با دیگر شهرستانها متفاوت است متفاوت است، افزود: پس از شناسایی نیاز و مشکلات عمرانی مناطق و شهرستانها، به صورت استانی بررسی و برای رفع و یا اجرا اقدام خواهد شد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران برای دیدار منطقه‌ای با مدیران شهرستانهای استان اعلام آمادگی و تصریح کرد: در سفر به شهرستانها بنا داریم ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی، نیازمندی و مشکلات منطقه را نیز در نشست با مسئولین شهرستان بررسی نمائیم.
توکلی از بررسی ۳ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه کاره عمرانی مازندران خبر داد و یادآورشد: این حجم از طرح‌های عمرانی نیمه کاره با ورود مجموعه مدیریت استان به ویژه مدیران و مقامات شهرستانی امکانپذیر است و البته اتمتم طرح‌های نیمه کار از سیاست‌های عمرانی دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه با آغاز به کار دولت سیزدهم ارتباط بین مدیران فرا دست و پائین دست بسیار نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل کاری بین مدیران استانی و شهرستانی مورد تاکید دکتر سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران است و مجموعه مدیریت حوزه معاونت عمرانی استانداری نیز از آمادگی کامل برای تعامل برخوردار می‌باشد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار