مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: طی ۹ ماهه گذشته ۵۴۰ کیلومتر پروژه در حوزه صنعت برق گلستان آغاز شده که در دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 25 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، سید احمد موسوی چهارشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان با ظرفیت ۴۸۰ مگاوات راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اظهار کرد: ساخت این پروژه در شهرستان علی آباد با اعتبار ۴۲۰ میلیون یورو آغاز شده و ظرف ۳ سال آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: درطی ۹ ماهه گذشته ۵۴۰ کیلومتر پروژه در حوزه صنعت برق گلستان آغاز شده که در دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد

موسوی افزود: ۹ دستگاه بالابر و ۲ دستگاه ماشین کمک دار به ارزش ۶۰ میلیارد تومان به ناوگان خودرویی شرکت توزیع برق افزوده شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گلستان با بیان این که ناترازی طی سال‌های گذشته باعث قطعی برق در استان شده بود عنوان کرد: پیک مصرف استان طی دو سال اخیر هزار و ۴۰۰ مگاوات بود و نا ترازی طی سال‌های گذشته باعث به وجود آمدن چالش در حوزه صنعت برق شد؛ اما در سال ۱۴۰۲ با تلاش‌های انجام شده ناترازی مرتفع شد و هیچ خاموشی در بخش تجاری و خانگی رخ نداد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار