مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: در شهرستان گنبدکاووس حدود چهار هزار نفر دانش‌آموز به سن تکلیف سیاسی برای رای دادن رسیدند که حدود ۵۰ درصد آنها دختر و ۵۰ درصد پسر هستند.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 05 February 2024

یه گزارش تابناک گلستان، عرازمراد مغربی‌قوجق ظهر امروز در جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی در کانون شهید رجایی اظهار کرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: در شهرستان گنبدکاووس حدود چهار هزار نفر دانش‌آموز به سن تکلیف سیاسی برای رای دادن رسیدند که حدود ۵۰ درصد آن‌ها دختر و ۵۰ درصد پسر هستند.

وی اظهارکرد: امروز دانش‌آموزان رای اولی دختر ضمن حضور خود در جشن تکلیف سیاسی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند و اعلام کردند در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال حضور گسترده و فعال داشته باشند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس نیز در این جشن اظهار کرد: جشن تکلیف سیاسی شما رای اولی‌ها نقطه و شروع خوبی است تا بدانید دین از سیاست جدا نیست و شما در سرنوشت کشور خود دخیل هستید.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانید مسائل روز سیاسی را تحلیل کنید و اثر مثبت و تاثیرگذاری در سرنوشت کشور داشته باشید و فرد اصلح را انتخاب کنید باید تحقیق و مطالعه خود را در حوزه سیاسی و مسائل روز افزایش دهید.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن نسبت به جوانان خاطرنشان‌کرد: دشمن تلاش دارد تا با القاء، تردید و شبهه در اذهان و افکار عمومی به ویژه جوانان ایجاد کند و این اقدامات در برخی موارد به اندازه‌ای شدید است که جوانان فکر می‌کنند این اقدامات و القاء دروغ‌ها، حقیقت دارد.

وی ادامه داد: شما دانش‌آموزان و آیندگان کشور اسلامی باید به اندازه‌ای قدرت درک مفاهیم خود را بالا ببرید که بتوانید تفسیر درستی از موضوعات داشته باشید.

دهرویه رای اولی‌ها را مهمترین سفیران جهاد تبیین برشمرد و گفت: علاوه بر اینکه همگی شما در انتخابات حضور گسترده دارید، باید سفیران خوبی در راستای جهاد تبیین باشید و ابتدا خانواده و سپس بستگان و فامیل را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کنید.

وی با اشاره به وحدت و همبستگی مردم شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: وحدت و همبستگی مردم شهرستان گنبدکاووس که از اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شدند حول محور ولایت است و به همین دلیل تاکنون تمام هجمه دشمن در این شهرستان خنثی شده‌است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار