استاندار گلستان گفت: از همه سلیقه‌ها و جناح‌ها و گرایش مختلف به تعداد قابل توجه در بین نامزدها حضور دارند و مردم عزیز می‌توانند افراد اصلح را انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 28 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه صبح امروز در مراسم افتتاح ۶ شبکه تبلیغات انتخاباتی در صدا و سیمای گلستان که با حضور «مهدی فضایلی» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار راهبرد بسیار مهم در انتخابات پیش رو است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت اصل عدالت در انتخابات، ادامه داد: صدا و سیما یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در برقراری این عدالت در تبلیغات انتخاباتی است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۶ شبکه، ظرفیت لازم در بستر «تلوبیون» نیز ایجاد شده تا نامزد‌ها تبلیغات لازم را انجام دهند.

زنگانه بیان کرد: دولت هیچ لیستی در انتخابات ندارد و از هیچ لیستی نیز حمایت نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: از همه سلیقه‌ها و جناح‌ها و گرایش مختلف به تعداد قابل توجه در بین نامزد‌ها حضور دارند و مردم عزیز می‌توانند افراد اصلح را انتخاب کنند.

گفتنی است، در استان گلستان ۶ حوزه انتخابیه برای مجلس شورای اسلامی تعیین شده و استان گلستان هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.

لازم به ذکر است، تاکنون صلاحیت بیش از ۳۰۰ نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه نامزد برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تائید شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلی خبرگان رهبری در تاریخ ۱۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.

شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن ماه فرصت دارد تا لیست نهایی افراد تائید صلاحیت شده در هر حوزه انتخابیه را به وزارت کشور اعلام کند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار