مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: برخی مدارس فردا به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 02 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدرضا نظری اظهار کرد: به دلیل بارش برق و برودت هوا در نقاط مختلف استان مدارس برخی شهر‌های استان فردا به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در گرگان فقط مدارس روستا‌های زیارت و شاهکوه سفلی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نظری ادامه داد: در علی آباد کتول مدارس دهنه زرین گل، مدارس روستا‌های میان رستاق، خاک پیرزن، زرین گل، سیاه رودبار، شیرین آباد و همچنین مدارس روستای محمدآباد کتول مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در سطح شهرستان رامیان فقط شهر رامیان، در آزادشهر شهر نوده خاندوز و بخش چشمه ساران و در شهرستان گالیکش نیز همه مدارس به صورت مجازی خواهد بود. همچنین در شهرستان کلاله هم مدارس ابتدایی و متوسطه اول مجازی هستند.

وی بیان کرد: در مراوه تپه مدارس بخش گلی داغ، در شهرستان مینودشت، فعالیت کلیه مدارس شیفت صبح و در نقاط کوهستانی مسیر‌های دوزین و قلعه قافه نیز مجازی خواهد بود.

سیدرضا نظری افزود: همچنین فقط مدارس ابتدایی شهر گنبدکاووس در نوبت صبح مجازی است. در کردکوی هم تنها روستای حاجی آباد کوه‌پایه کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین از برگزاری بدون مشکل مدارس در شهرستان‌های بندرگز، بندر ترکمن، گمیشان و آق‌قلا خبر داد.

گفتنی است، از صبح امروز شدت بارش برف در نقاط مختلف استان بخصوص در نقاط کوهستانی باعث کندی عبور و مرور و در محور‌های توسکستان و پارک ملی گلستان باعث مسدودی مسیر شده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار