مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از بازگشایی تمام محورهای اصلی و کوهستانی استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 03 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، عادل مصدقی اظهارکرد: در ۴۸ ساعت گذشته اهد بارش برف شدید و گسترده در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی و باران در نقاط پایین دست بودیم که باعث کاهش دید، لغزندگی سطح جاده‌ها و مسدود شدن محور‌های کوهستانی شد.

وی تصریح کرد: در روز و شب گذشته اختلالاتی در برخی از محور‌های اصلی مانند محور"مجن" و "چهارباغ" به گرگان، محور آزادشهر، خوش ییلاق به شاهرود، محور اولنگ در رامیان به استان همجوار و جاده توسکستان به سمنان و به علت برف شدید مسدود شده بود، بازگشایی شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر تمام محور‌های اصلی و کوهستانی استان گلستان باز شد و تردد در آن جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: به علت بارش شدید برف در محور‌های کوهستانی، از روز گذشته تاکنون بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محور‌های استان گلستان انجام شده‌است.

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته، ۳۰ گروه راهداری برای بازگشایی محور‌های کوهستانی استان بیش از دو هزار کیلومتر از مسیر‌ها را با حدود ۷۰۰ تن نمک و شن، برف‌روبی کردند.

مصدقی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴ هزار تماس تلفنی با سامانه گویا راهداری برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان برقرار شده‌است.

وی بیان کرد: رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی استان گلستان به تجهیزات و زنجیرچرخ مجهز باشند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار