عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: نامزدها رعایت اخلاق در عرصه تبلیغات و رقابت انتخاباتی را مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 28 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، مهدی فضایلی صبح امروز در مراسم افتتاح ۶ شبکه تلویزیونی انتخاباتی صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: انتخابات، یکی از مهم‌ترین رویداد‌های سیاسی در سال جاری است که در ۱۱ اسفند ماه محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: بسیاری از آنچه که در کشور می‌گذرد متاثر از این رویداد خواهند بود و آثار و تبعاتی خواهد داشت که اگر همه ما به آن واقف شویم باانگیزه بیشتری در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصریح کرد: همه کشور‌های جهان تا قبل از انقلاب اسلامی، مسیر دیگری را طی می‌کردند و انقلاب‌ما نقطه عطفی شد تا آن مسیر تغییر کند.

فضائلی گفت: یکی از مهمترین تفاوت‌هایی که پس از انقلاب اسلامی بروز پیدا کرد رجوع به مردم بود.

وی اضافه کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اولین مراجعه به آراء عمومی شکل گرفت و در هیچ انقلاب از انقلاب‌های بزرگ سابقه چنین اتفاقی را نمی‌بینید.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: همه پرسی ۱۲ فروردین برگزار شد و مردم با آراء بالای ۹۹ درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند و بعد از آن با فاصله چند ماه در سال ۱۳۵۸ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری شکل گرفت که در مقایسه با انقلاب‌های دیگر بی‌سابقه بوده است.

فضایلی تصریح کرد: این دستاورد بزرگ همچنان باید توسط خود مردم حفظ و صیانت شود.

وی اضافه کرد: وقتی می‌گوییم انتخابات یک تکلیف شرعی است افرادی که خود را پایبند به مسائل شرعی می‌دانند آماده می‌شوند تا تکلیف خود را ادا کنند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: برخی حضور در انتخابات را به عنوان حق خود می‌دانند و حاضر می‌شوند تا با رای دادن از حق و حقوق خود دفاع کنند که بسیار امر مهمی است.

وی افزود: تردید نکنید دشمنان ما در سطح بین المللی در صورت مشارکت پایین بسیار خوشحال خواهند شد و اطلاعاتی در دست است که دشمنان تدارک دیدند که اگر این انتخابات با مشارکت پایین انجام شود طرح‌ها و برنامه‌هایی را اجرا کنند که فشار‌های بین المللی علیه کشور ما افزایش پیداکند.



عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اظهار کرد: امروز رسانه‌های دشمن به شدت در تلاشند تا مشارکت حضور در انتخابات را پایین بیاورند و این تلاش‌ها پیوست رسانه‌ای دشمن برای پس از انتخابات است.

فضایلی خطاب به نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: توصیه برادرانه و دوستانه دارم که رعایت اخلاق را در عرصه تبلیغات و رقابت مد نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: رقابت در انتخابات نباید رقابت برای بدست آوردن قدرت باشد، چون ما معتقدیم این رقابت یک رقابت برای کار خیر و خدمت است و اگر مردم احساس کنند شما عزیزان رقابت می‌کنید تا به قدرت برسید مطمئن باشید که نسبت به شما اقبال نخواهند داشت.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصریح کرد: اگر مردم به این یقین برسند که شما رقابت می‌کنید تا به مردم خدمت کنید مشارکت مردم بیشتر خواهد شد و به طور قطع مردم به شما اقبال خواهند داشت.

فضایلی تاکید کرد: اگر فکر می‌کنید با منفی بافی و سیاه نمایی می‌توانید فضایی را برای خود ایجاد کنید این یک خطا است، من نمی‌گویم که نقاط ضعف گفته نشود، اما باید دستاورد‌ها و نقاط مثبت هم برجسته شود و با ارائه راهکار‌ها و پیشنهاد‌های عملیاتی در مسیر رفع مسائل قدم برداریم.

وی در پایان به نامزد‌های انتخابات توصیه کرد: خودتان را منجی تام و تمام کشور معرفی نکنید و در تبلیغات وعده‌هایی ندهید که توان انجام آن را نداشته باشید.

گفتنی است، انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه برگزار خواهد شد که استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه و ۷ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

صبح امروز نیز ۶ شبکه انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز گلستان برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار