رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان با اشاره به رصد کامل فعالیت‌های منتسب به داوطلبان مجلس شورای اسلامی گفت: به تعدادی از داوطلبانی که مبادرت به تبلیغات زود هنگام کرده بودند، تذکراتی دادیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 26 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، اسماعیل نادری اظهار کرد: وظیفه اصلی نماینده و کسانی که قرار است به مجلس شورای اسلامی بروند، قانونگذاری و نظارت است.

فرماندار شهرستان گرگان گفت: کسی که نامزد قانون‌گذاری و نظارت می‌شود باید خودش بیشتر از همه در الزام به قانون کوشا باشد و قانون‌مداری را سرلوحه خودش قرار دهد.

وی گفت: کسی که از هم اکنون قانون و قانون مداری را فرع کارش قرار می‌دهد یعنی اینکه بسیاری از اولویت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک نماینده مجلس را ندارد.

نادری گفت: مردم باید همه رفتار‌ها و فعالیت‌های این داوطلبان را در نظر بگیرند و در روز رای‌گیری، با تکیه بر همین ویژگی‌ها و رفتارها، نماینده خود را انتخاب کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان بیان کرد: همه افرادی که نامزد هستند باید بدانند که هم هیات‌های نظارت و هم هیات‌های اجرایی همه مباحث را کنترل می‌کنند و فعالیت داوطلبان در آینده انتخاباتی آن‌ها موثر است.

وی عنوان کرد: به سبب برخی فعالیت‌ها و رفتار‌های داوطلبان از جمله تبلیغات زود هنگام، تذکراتی به برخی از داوطلبان داده شده که البته رسانه‌ای نشده است، اما این گزارش به صورت مستند به هیات‌های نظارت منعکس می‌شود.

فرماندار گرگان گفت: اینطور نیست کسی که تایید صلاحیت خود را گرفته، هر اقدامی انجام دهد و متولیان انتخابات نتوانند در تایید صلاحیت آن‌ها بازنگری کنند؛ حتی پس از تحصیل رای نهایی، مسائل نظارتی قابل اِعمال است.

نادری افزود: همه داوطلبان و نامزد‌های انتخاباتی به نوعی سربازان انقلاب و رهبری محسوب می‌شوند که باید در راستای تحقق راهبرد‌های چهارگانه کوشا باشند.

وی اضافه کرد: داوطلبان و نامزد‌هایی که در فضای عمومی برای نفع خودشان کار کنند و یا در جا‌هایی برای خود تبلیغ کنند، ما این امر را بر نمی‌تابیم و حتماً با آن‌ها برخورد قانونی خواهیم کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار