رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: برگزاری با کیفیت و بدون نقص انتخابات برای‌ما بسیار مهم است؛ در این خصوص سخت‌گیر هستیم و با کسی تعارف نداریم.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 06 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدعلی مهاجر در نشست با فرمانداران استان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های آن‌ها اظهار کرد: فرماندار وظایف متعدد و مهمی در شهرستان دارد؛ اما اکنون انتخابات در اولویت همه برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: برگزاری با کیفیت و بدون نقص انتخابات بسیار مهم است و در این خصوص سخت‌گیر هستیم و با کسی تعارف نداریم.

وی افزود: دوره‌های آموزشی نقش مهمی در برگزاری با کیفیت انتخابات دارد؛ از این‌رو باید در بالاترین سطح و کیفیت با حضور الزامی همه عوامل انتخابات به‌خصوص نمایندگان فرماندار برگزار شود.

سیدعلی مهاجر گفت: نقش نماینده فرماندار در شعب، بسیار مهم و حساس است؛ به همین منظور در انتخاب آن‌ها دقت و حساسیت داشته باشید و از اشخاص معتمد، متعهد، مسئولیت‌پذیر و دل‌سوز استفاده نمایید.

وی ادامه داد: همه ما یک خانواده‌ایم و یک هدف را دنبال می‌کنیم، باید به هم کمک کنیم و اگر ایراد و اشتباهی مشاهده می‌کنیم به هم متذکر شویم.

رئیس ستاد انتخابات افزود: با تلاش و اهتمام مجموع ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها، گلستان در اولین مانور انتخاباتی، در کشور رتبه دوم را کسب کرد که جای تشکر و قدردانی دارد.

مهاجر با اشاره به اینکه هدف از مانور، مشخص شدن نقاط ضعف و قوت‌هاست گفت: مانور‌ها را جدی بگیرید و نقص‌های خود را برطرف کنید.

وی با بیان اینکه زمان‌بندی و فرایند انتخابات مشخص است اظهار کرد: براساس این زمانبندی وظایف محوله را در زمان مقرر انجام دهید و به روز‌های پایانی موکول نکنید.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار