فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان، مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به خود شهرستان واگذار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 02 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، مهدی دهرویه در حاشیه دور افتخار سوارکاران گنبدی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به‌مناسبت دهه فجر اظهارکرد: یکی از ره‌آورد‌های سفر دوم ریاست جمهوری به استان گلستان، واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری به شهرستان گنبدکاووس بوده است.

وی تصریح کرد: مجموعه ورزشکاری سوارکاری گنبدکاووس که در خاورمیانه منحصر به فرد است و سال‌ها در اختیار شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی قرار داشت؛ که پس از پیگیری‌ها و جمع‌بندی و بررسی‌های انجام شده در دومین سفر ریاست جمهوری مدیریت آن به استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس واگذار شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: هم‌اکنون مدیریت این مجموعه در اختیار مجموعه مدیریتی شهرستان گنبدکاووس قرار گرفته و در صدد ارائه طرح و برنامه جامع برای اداره این مجموعه هستیم تا بهره‌برداران و سوارکاران بتوانند بهتر از قبل از امکانات آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است اجرای دور افتخار سوارکاران و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه سوارکاری به‌مناسبت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر با حضورفرماندار ویژه گنبدکاووس و برخی از مدیران شهرستان انجام شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار