مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از رسیدگی به پرونده عرضه خارج از شبکه چهار هزار کیلوگرم گوشت گرم مرغ در یکی از شرکت‌های کشتارگاه و توزیع گوشت در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 30 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، رضا قشلاقی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پرونده تخلف کشتارگاه مرغ برای عرضه خارج از شبکه چهار هزارکیلوگرم گوشت مرغ گرم به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان گرگان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر عرضه چهار هزار کیلوگرم گوشت مرغ در شبکه مصرف به پرداخت چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: اداره جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس با دریافت نکردن سهمیه، گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

*محکومیت قاچاقچیان دام زنده در بندرترکمن

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان همچنین از محکومیت قاچاقچیان ۵۶ رأس دام زنده به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

قشلاقی گفت: چهار پرونده برای قاچاق ۵۶ رأس گاو به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی بندر ترکمن ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن دفاعیات موثر، اتهام قاچاق را محرز و متهمان را جمعاً به پرداخت ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش دام‌ها محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان دامپزشکی شهرستان بندرترکمن با بررسی سامانه پیرامون تحویل ندادن دام‌ها به کشتارگاه‌های مقصد، گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار