جانشین معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح کشور شامل ارتش، سپاه، بسیج، انتظامی و تمام نیروهای توانمند در کنار ملت ایران با اقتدار غیرقابل وصف، آمادگی کامل دفاع از کشور را دارد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 11 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، امیرسرتیپ دوم صادق نوری، ظهر امروز در جمع راهپیمایی کنندگان مردم گنبدکاووس اظهارکرد: امروز حضور گسترده و پرشور شما مردم گنبدکاووس در کنار اتحاد و همدلی شما در راهپیمایی غیرقابل وصف بود و شما با حضور گسترده، قدرشناسی و وفاداریتون به دشمنان نشان دادید.
وی تصریح کرد: امروز مردم ایران در جای‌جای کشور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باصلابت‌تر، استوارتر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و نشان دادند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
جانشین معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان‌کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار نیروهایدغیرتمند سپاه و بسیج و سبزقامتان انتظامی به لحاظ تجهیزات و امکانات جنگی و نظامی بروز شده و با اقتدار غیرقابل وصف در کنار ملت ایران، آمادگی کامل دفاع از میهن اسلامی دارد و نه تنها از مرز‌های کشور بلکه هر مسلمانی در هرکجا جهان کمک بخواهد، از آن‌ها محافظت و دفاع می‌کند.
وی ادامه داد: اگر امروز مدافعان حرم در محور مقاومت و یا هرکجا از منطقه جهان حضور پیدا می‌کنند با درخواست قانونی و رسمی رئیس‌جمهور آن کشور است و تکلیف دینی ما این است که به کمک مستضعفان جهان بشتابیم.
امیرسرتیپ‌دوم صادق نوری گفت: با توجه به اسناد و مدارک موجود، آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات نظامی را به ایران می‌داد تا اگر اتحاد جماهیر شوروی روزی قصد حمله به آمریکا را داشته باشد تا رسیدن نیرو‌های آمریکا به دریای خزر، ایران بتواند در مقابل ارتش شوروی بایستد و به نوعی ایران جولانگاه نبرد غرب و شرق بود.
وی بیان کرد: کشور‌های استعماری بفکر کمک به ایران نیستند بلکه می‌خواهند کشور ایران اسلامی را همچون کشور اوکراین که زیرپای خود له کردند، مستعمره خود کنند، اما امروز تمامی نیرو‌های مسلح سپاه، ارتش، انتظامی، بسیج با همدلی و اتحاد قدرتمندتر از قبل در کنار هم در برابر دشمنان با ایتدار ایستادند.
جانشین معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری رزمایش نیرو‌های مسلح در نصرآباد اصفهان ابرازکرد: سه ماه گذشته رزمایش نیرو‌های مسلح در منطقه نصرآباد اصفهان برگزار شد و به اذعان کارشناسان این رزمایش، یک رزمایش کلاسیک، منظم و با تحرک بالا بود که اقتدار، عزت و افتخار ایران را به نمایش گذاشت.
وی گفت:پیام امروز مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که در انتخابات ۱۱ اسفند با اقتدار و مشارکت حداکثری شرکت خواهند کرد و همچون گذشته تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبرمعظم انقلاب نشان می‌دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار